Page 95 - Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ - ΤΕΥΧΟΣ 11
P. 95

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ: Η πορεία του είναι στενά συνδεδεμένη με την ίδια
        την ιστορία της Σχολής Κωφών, καθώς φοίτησε στη Σχολή αρχικά ως μαθη-
        τής και στη συνέχεια υπηρέτησε σε αυτήν για 33 χρόνια ως καθηγητής Τέ-
        χνης και μετέπειτα ως Βοηθός Διευθυντής. Μέσα από το μάθημά του, έδινε
        την ευκαιρία στα παιδιά να βρουν υγιείς διεξόδους έκφρασης, να εξωτερι-
        κεύσουν συναισθήματα, να διαπιστώσουν την κλίση τους στα καλλιτεχνικά,
        να ενισχύσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους. Παράλληλα, βοη-
        θούσε τους μαθητές και τις μαθήτριες να βελτιώσουν τις δεξιότητες επικοι-
        νωνίας  στη  νοηματική  γλώσσα  και  λειτουργούσε  για  αυτούς  ως  πρότυπο
        και παράδειγμα ακαδημαϊκής επιτυχίας. Πέρα από το διδακτικό του έργο,
        υπήρξε και πολύτιμος εκπρόσωπος της Κοινότητας των Κωφών και γέφυρα
        μεταξύ αυτών και της Σχολής.

        ΕΡΜΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ & ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΑΣΕΜΗ: Η Έρμη και η Χριστίνα ξεχώρι-
        σαν  για  τη  δράση  τους,  τόσο  στο  πλαίσιο  των  προγραμμάτων  ένταξης,
        όσο  και  στη  Σχολή  Κωφών  και  αποτέλεσαν  εξαιρετικά  πρότυπα  δασκά-
        λων. Ανταποκρίθηκαν στα διδακτικά τους καθήκοντα στον μέγιστο βαθμό,
                                   και  συνέβαλαν  καθοριστικά  στην  ομαλή  λειτουργία
                                   της  Σχολής  Κωφών.  Πέρα,  όμως,  από  τις  επαγγελ-
                                   ματικές  τους  υποχρεώσεις,  έδειξαν  προσωπικό  εν-
                                   διαφέρον  για  κάθε  μαθητή  και  μαθήτρια.  Αγκάλια-
                                   σαν  κάθε  παιδί  με  μητρική  αγάπη,  εισάκουσαν  με
                                   προσοχή κάθε ανάγκη, και χάρισαν αβίαστα στοργή
                                   και φροντίδα. Με τον ήπιο χαρακτήρα τους, με ηρε-
                                   μία και ευγένεια, αλλά ταυτόχρονα και με δυναμισμό
                                   και αποφασιστικότητα, βοήθησαν με κάθε τρόπο κάθε παιδί να εξελιχθεί
                                   πνευματικά και συναισθηματικά, να διαμορφώσει ήθος και να αποκτήσει
                                   αυτοεκτίμηση. Εξαιρετικά σημαντική ήταν και η συνεισφορά τους ως προς
                                   τη  διοργάνωση  βιωματικών  εργαστηρίων,  και  σεμιναρίων  επιμόρφωσης
                                   εκπαιδευτικών για τα θέματα κώφωσης.
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100